لوبانوف اردوی پرسپولیس را ترک کرد / الکس قبل از رفتن شارژ مالی شد

 

پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان جدید پرسپولیس، اردوی سرخپوشان را برای حضور در فرودگاه و سفر به کشورش ترک کرد.

 الکساندر لوبانوف که با موافقت برانکو ایوانکوویچ با مرخصی چهار روزه تهران را به قصد کشورش ترک خواهد کرد، امروز پس از صرف ناهار از اعضای تیم خداحافظی کرد و راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

وی قرار است با پرواز ساعت 15:15 امروز سه‌شنبه، راهی استانبول شده و از استانبول عازم تاشکند شود.

 

 دروازه‌بان روسی‌الاصل پرسپولیس پیش‌قراردادش را از این باشگاه دریافت کرد.

گفتنی است، لوبانوف روز جمعه با پرواز مستقیم به تهران باز می‌گردد.

[ سه شنبه 6 بهمن 1394برچسب:, ] [ 14:31 ] [ کاظم ]
[ ]

ترکیب پرسپولیس برای فینال جام شهدا مقابل صبا اعلام شد

 

پرسپولیس نیوز :  ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار با صبای قم مشخص شد.

تیم پرسپولیس با ترکیب: علی محسن زاده، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، بابک حاتمی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، جری بنگستون، فرشاد احمد زاده، مهدی طارمی و محسن مسلمان به مصاف صبای قم می رود.

این دیدار از ساعت 15:45 در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می شود و به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

[ ]

سوشا این روزها چه کار می کند؟ / دور از فوتبال

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول این روزها را به دور از زمین های فوتبال سپری می کند.

 سوشا مکانی، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که در نیم فصل اول مورد حمایت کامل برانکو قرار داشت و با وجود حواشی زیاد همواره یک مربی کروات را پشت سر خود می دید، این روزها در اوج ناامیدی به سر می برد.

تقریبا 3 هفته قبل خبر بازداشت دروازه بان ملی پوش پرسپولیس منتشر شد و همان جا خیلی از پیشکسوتان این تیم اعلام کردند دیگر فوتبال برای این بازیکن به اتمام رسیده است. شاید کسی باور نکرد اما با گذشت چند هفته حتی این دروازه بان فعلا فقط یک متهم است، جایی در تمرینات تیمش هم ندارد.

شنیده ها و عکس های منتشر شده از سوشا نشان می دهد او هم به تدریج در حال فراموش کردن فوتبال است و بیشتر به ادامه زندگی اش فکر می کند. باشگاه پرسپولیس هم حاضر نشد این بازیکن را به تمریناتش راه دهد.

از طرفی همه فوتبالی ها در انتظار آرای کمیته اخلاق هستند اما به نظر می رسد حکم دستگاه قضا تکلیف این دروازه بان را مشخص می کند.

[ ]

پیروزی شاگردان برانکو در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاراگ با برتری سرخ‌پوشان به پایان رسید.

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاراگ که امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد، در پایان نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید. گل تیم پرسپولیس در این نیمه را مهدی طارمی در دقیقه 10 به ثمر رساند و گل پاراگ را میلاد سرخی در دقیقه 26 دروازه پرسپولیس را باز کرد. در دقیقه 45 محسن بنگر با یک ضربه پا دروازه حریف را باز کرد تا بازی در نیمه اول با برتری شاگردان برانکو تمام شود.

* حدود 100 تماشاگر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور دارند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* دیدار پرسپولیس و پاراگ با 10 دقیقه تاخیر آغاز شد.

* بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس با اعلام برانکو در نیمه اول پشت دروازه رفته و به گرم کردن خود مشغول بودند.

* به دلیل آلودگی هوا محمود خوردبین با ماسکی که به صورت زده بود این دیدار را تماشا کرد.

*زمانی که نیمه اول دیدار به پایان رسید یک هوادار از روی سکو‌ها به داخل زمین چمن پرید و مسئولان حراست ورزشگاه با برخود مناسب او را به روی سکو هدایت کردند.

[ دو شنبه 28 دی 1394برچسب:, ] [ 17:33 ] [ کاظم ]
[ ]

محرومیت سوشا قطعی است

سوشا مکانی حالاحالاها نمی تواند فوتبال بازی کند.

با اینکه پرونده سوشا مکانی در کمیته اخلاق و دادسرا همچنان باز است اما او به زودی با یک محرومیت روبرو می شود.

یک منبع آگاه در این باره به سایت نود گفته به زودی فدراسیون فوتبال حکم محرومیت سوشا مکانی را اعلام می کند. بر اساس این حکم دروازه بان قرمزها اجازه حضور در میادین را پیدا نمی کند و ممنوعیتش از حضور در تمرینات پرسپولیس هم ادامه پیدا خواهد کرد.

این محرومیت البته جدای از احکامی است که قرار است در آینده کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و مراجع قضایی برای سوشا مکانی در نظر بگیرند. در این شرایط و قبل از احکام کمیته اخلاق و مرجع قضایی که فرآیندی زمان بر است مسوولان فدراسیون فوتبال صلاح دیدند تا اعلام آن احکام که دو حکم جداگانه است و سبک یا سنگینی شان هم مشخص نیست مکانی را محروم کنند تا تکلیفش مشخص شود.


ادامه مطلب
[ شنبه 26 دی 1394برچسب:, ] [ 12:24 ] [ کاظم ]
[ ]

توافق اولیه پرسپولیس با طهماسبی

بحث پیوستن دروازه بان تراکتورسازی به پرسپولیس بار دیگر به جریان افتاد.

مهرداد طهماسبی پس از مذاکراتی که  روز جمعه با مسولان باشگاه پرسپولیس داشت،با این باشگاه به توافقاتی دست یافته است تا در صورت دریافت رضایت نامه به جمع سرخپوشان تهرانی ملحق شود. در این میان موافقت باشگاه تراکتورسازی شرط است.

با این وجود،هنوز امیر قلعه نویی،سرمربی تیم تراکتورسازی موافقت خود را با جدایی طهماسبی اعلام نکرده است.

در همین حال،از باشگاه تراکتورسازی خبر می رسد که این باشگاه به دنبال پیشنهاد پرسپولیسی ها به طهماسبی،پیشنهاد معاوضه این دروازه بان با جری بن سون را به صورت جدی تری مطرح کرده است.

موضوعی که با واکنشی از سوی باشگاه پرسپولیس روبرو نشده است.

این در حالی است که طهماسبی که در حال حاضر در تبریز به سر می برد قصد دارد امروز با قلعه نویی مذاکره کند تا در صورت جلب رضایت وی راهی پرسپولیس شود.

دروازه بان تیم ملی لبنان هم به پرسپولیس معرفی شد

دروازه بان 30 ساله تیم ملی لبنان به باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

باشگاه پرسپولیس که در پی منتفی شدن ادامه حضور سوشا مکانی در تیم و پیوستن ایمان صادقی به تیم خونه به خونه به دنبال جذب دروازه بان شد طی روزهای گذشته با پیشنهاد گلرهای متعددی از سوی ایجنت ها روبرو شده است.

در خبرها آمده بود یکی از ایجنت ها که رابطه خوبی با باشگاه و برانکو دارد دروازه بان تیم ملی لبنان را به باشگاه معرفی کرده است.

پیگیری نشان داد، این مدیر برنامه چنین گلری را به پرسپولیس معرفی نکرده و به طور کلی تا دو روز پیش دروازه بان تیم ملی لبنان در بین  گزینه های پیشنهادی به باشگاه و برانکو نبوده است.

دو روز پیش اما یکی از فعالان عرصه نقل و انتقالات دروازه بان تیم ملی لبنان که پاسپورت سوئدی نیز داشته و سال ها در لیگ سوئد بازی می کند را به باشگاه معرفی کرده است.

عباس حسن دروازه بان لبنانی تیم الفسبورگ سوئد که سابقه بازی مقابل ایران را نیز در کارنامه دارد موافقت خود به پیوستن پرسپولیس را به نماینده اش در ایران اعلام داشته تا این دروازه بان هم به خیل گلرهایی که به باشگاه معرفی شده اند رسما اضافه شود.


ادامه مطلب

عالیشاه: پرسپولیسی مدنظر نفت من نیستم/پیشنهاد یونان هنوز هست

هافبک تیم پرسپولیس گفت: در حال حاضر فقط به پرسپولیس و قهرمانی فکر می کنم.

امید عالیشاه ،درباره موضوعات مختلف توضیحاتی ارائه کرده است.وی گفته که باشگاه یونانی هنوز دنبال به خدمت گرفتن اوست اما ترجیح می دهد در پرسپولیس بماند.

متن پرسش و پاسخ کاپ با عالیشاه را در ادامه می خوانید:

 

شرایط متفاوت زمین درفشی فر 

 

تمرینات در حال انجام است.کاش اردوی دبی لغو نمی شد چون در آنجه به طور حتم تدارکات بهتری داشتیم.زمین درفشی فر وضعیت خوبی ندارد.باید یک فرصت خوب به وجود بیاید تا زمین به طور کامل ترمیم شود.البته وضعیت زمین شماره 2 آزادی فرق می کند.آنجا کیفیت بهتری دارد و دسترسی خوبی هم برای بازیکنان برای حضور در این محل وجود دارد.


ادامه مطلب

2بازیکن تستی در تمرین حاضر شدند/باقری هم آمد

 

 

پرسپولیس نیوز : در تمرین نوبت عصر پرسپولیس دو بازیکن تستی حاضر شدند که با اجازه برانکو همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس در حالیکه قرار بود از ساعت 15 آغاز شود اما این تمرین از ساعت 15 و 15 دقیقه و با سوت برانکو در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

*کریم باقری مربی پرسپولیس که در تمرین صبح غایب بود در تمرین عصر حاضر شد.

*هیچ غایبی در تمرین امروز پرسپولیس وجود نداشت و همه بازیکنان و مربیان در این تمرین حاضر بودند.

*دو بازیکن تستی امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شدند و پس از اجازه برانکو با سرخ‌پوشان تمرین کردند.

*مایکل اومانیا و یکی از این بازیکنان تستی دقایقی دور زمین به صورت اختصاصی دویدند.

*عمده تمرینات امروز پرسپولیسی‌ها انجام تمرینات بدنی و در دقایقی هم کار با توپ بود. در این بخش بازیکنانی که کار با توپ می کردند به تمرینات بدنسازی می‌پرداختند و گروه دیگر تمریناتی که مربیان در نظر داشتند را برگزار می‌کردند.


ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد