تعویق در نشست هماهنگی دیدار تیم‌های پدیده - پرسپولیس

 

پرسپولیس نیوز: جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های پدیده و پرسپولیس با یک روز تاخیر فردا صبح برگزار خواهد شد.
 
در حالی که قرار بود نشست هماهنگی بازی دیدار پدیده خراسان و پرسپولیس طبق روال امروز برگزار شود اما به دلیل دیر رسیدن نماینده فدراسیون فوتبال به این جلسه قرار است جلسه هماهنگی صبح فردا برگزار شود.
 
در این باره گفتنی است، نشست هماهنگی این دیدار فردا ساعت 9 صبح با حضور سرپرستان دو تیم، مدیران رسانه‌ای تیم‌های پدیده و پرسپولیس،‌محمد پورهادی نماینده فدراسیون فوتبال و فریدون اصفهانیان ناظر داوری در هتل جم مشهد برگزار شود.

ادامه مطلب
[ جمعه 4 دی 1394برچسب:پرسپولیس,هواداران پرسپولیس,قهرمان, ] [ 12:54 ] [ کاظم ]
[ ]

امید عالیشاه و انتقادهایی که می گوید بدبینانه و تند است

 

: مهاجم پرسپولیس در دو ماه گذشته افت کرده و انتقادها از او زیاد شده است. 
 
امید عالیشاه اواخر فصل گذشته بازی های درخشانی برای پرسپولیس انجام می داد. ابتدای فصل هم همینطور اما در دو ماه گذشته افت فاحشی داشته است و موقعیت های زیادی از دست می دهد. این بازیکن در جواب انتقادها از خودش می گوید: «اين انتقادها از من خيلي بدبينانه و تند است.» امید ادامه می دهد: «چون خيلي‌ها بدون آناليز عملكرد من فقط حرف مي‌زنند. من در همين ديدار با راه‌آهن چند حركت مثبت داشتم كه به چشم كسي نيامد. همه آن دو ضربه بد من به توپ را ديدند و البته كه اين موقعيت فعلي خيلي پابرجا نخواهد ماند و بالاخره من هم شرايط بهتري پيدا خواهم كرد.»

ادامه مطلب
[ جمعه 4 دی 1394برچسب:پرسپولیس نیوز,پرسپولیس,قهرمان, ] [ 12:51 ] [ کاظم ]
[ ]

مخالفت برانکو با انتقال بایرامی به پرسپولیس

 

سرمربی پرسپولیس با انتقال مهاجم پیشین تراکتورسازی به تیمش مخالفت کرد.

مهرداد بایرامی بعد از فسخ قراردادش با تیم تراکتورسازی علاقه‌مند بود به پرسپولیس بیاید اما برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات این تیم با این انتقال مخالفت کرد.

بازیکن پیشین تراکتورسازی از طریق چند واسطه به مسئولان باشگاه پرسپولیس و یکی از مربیان این تیم پیغام داد بود که دوست دارد در نیم فصل دوم پیراهن پرسپولیس را بر تن کند اما با مخالفت برانکو مواجه شد


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 دی 1394برچسب:پرسپولیس,بایرامی, ] [ 19:50 ] [ کاظم ]
[ ]

برانکو: طارمی بهتر است یا ادینیو؟ من می گویم طارمی/ فوتبال مدرن بازیساز ندارد!

 

پرسپولیس نیوز: ادینیو «استیبل» نیست، یعنی تداوم ندارد و فراز و فرود بسیاری در فوتبالش هست. یک فصل ۲۰ گل می‌زند، فصل بعد ۴ یا ۵ گل می‌زند، فصل بعد هم معلوم نیست چه عملکردی داشته باشد. من می‌گویم طارمی بهتر است."
 
در لابی هتل المپیک گپ و گفتی طولانی با برانکو ایوانکویچ داشتیم. در حالی که هومن افاضلی هم در جمع مان بود و البته در نقش مترجم صحبتهای او را برایمان ترجمه کرد. به برانکو گفتیم که این یک مصاحبه مطبوعاتی نیست و می‌تواند راحت حرف بزند چون حرف‌هایش نوشته نمی‌شود اما برانکو مجوز نوشتن را صادر کرد و گفت: «چه اشکالی دارد... اگر خواستی حرف‌های‌مان را بنویس.» با اجازه برانکو، یک فرصت طلایی نصیب ما شد تا این گپ و گفت داغ فوتبالی را منتشر کنیم.
 

ادامه مطلب

مدافع پرسپولیس از حالا نقشه مربیگری تیم را می‌کشد!

 

پرسپولیس نیوز: مدافع با تجربه پرسپولیس قصد دارد دستیار برانکو شود.
 
در فوتبال ایران و حتی در تمام رشته های ورزشی، همیشه بحث دستیاران مربیان خارجی یكی از مسائل اصلی است كه روی آن مانور زیادی می‌شود. مربی خارجی دوست دارد دستیارانش را خودش انتخاب كند و باشگاه ها یا مسئولان فدراسیون‌ها دوست دارند خودشان دستیار مربی خارجی را معرفی كنند.

ادامه مطلب
[ ]

گزارش تمرین پرسپولیس / بازگشت ملی‌پوشان امید و جدایی یک بازیکن

 

 

پرسپولیس نیوز: تمرین صبح امروز (پنجشنبه) پرسپولیس با حضور ملی‌پوشان امید و پشت درهای بسته برگزار شد.
 
تمرین امروز (پنجشنبه) پرسپولیس اختصاص به مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال دستگرمی داشت. در این تمرین که پشت درهای بسته مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار شد، تمامی بازیکنان حضور داشتند.
 
* سرخپوشان در 30 دقیقه ابتدایی تمرین در سالن بدنسازی مجموعه به حرکات نرمشی و کششی پرداختند و بعد به زمین چمن آمدند.
 
* سید علی فاطمی تنها غایب تمرین بود. او به طور قرضی راهی تیم راه‌آهن شده است.
 
* تمامی نفرات بدون مشکل در تمرینات گروهی تیم شرکت کردند و بازیکن مصدومی در تمرین دیده نمی‌شد.
 
* حضور احمد نوراللهی در تمرینات گروهی بهترین خبر برای برانکو بود.
 
* بازیکنان تیم امید تیم بعد از بازگشت از اردوی بندرعباس در این تمرین شرکت کردند. وحید حیدریه و میلاد کمندانی صحبت‌هایی قبل از آغاز تمرین با برانکو انجام دادند و او را در جریان آخرین وضعیت خود قرار دادند.

ادامه مطلب

نورمحمدی: هادی همیشه مقابل چشمانم ایستاده است

پرسپولیس نیوز: رفاقت علیرضا نورمحمدی و هادی نوروزی مربوط به سال‌ها قبل است. وقتی علیرضا به پرسپولیس پیوست، هادی عضوی از بدنه این تیم بود.
 
این دو که بی‌حاشیه بودند، رفاقت جذابی را با هم آغاز کردند اما نیمه‌های راه، هادی پرواز ابدی‌‌اش را شروع کرد و علیرضا «تنهای تنهای تنها» ماند.
براي شروع نيم‌فصل دوم بايد با پديده بازي كنيد. اين بازي را چطور مي‌بيني؟ 
بازي كردن با تيم‌هايي مثل پديده حتي در ورزشگاه آزادي هم سخت است، چه برسد به حضور در مشهد و بازي در مقابل تماشاگران فوتبال‌دوست اين شهر اما ما پرسپوليس هستيم و مي‌خواهيم برنده اين بازي باشيم. پديده هرقدر هم قدرتمند باشد، به خاطر انگيزه‌اي كه داريم، نمي‌تواند براي‌مان مشكل‌ساز شود.
 

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 دی 1394برچسب:هواداران سرخ,پرسپولیس قهرمان, ] [ 15:52 ] [ کاظم ]
[ ]

برانکو: بدون بازیکنانم نمی‌توانستم بهترین مربی نیم‌فصل شوم/ هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نمی‌شود

 

پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهمترین مسئله بازیکنان هستند که بدون آنها نمی‌توانستم بهترین مربی شوم و حتی طارمی آقای گل نیم‌فصل باشد.

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین عصر امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس در خصوص جلسه روز گذشته‌اش با علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: این یکی از جلسات روتینی است که همیشه داریم. قبلاً البته نتوانسته بودیم همدیگر را ببینیم و دیروز با هم دیدار کردیم. نیم‌فصل اول تمام شده و ما مسائل جاری را مطرح کردیم و تبادل اطلاعات داشتیم. قرار است بخشی از تمرینات در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شود. ما همچنین درباره اردو نیز صحبت کردیم و قرار شد به دبی برویم که هنوز قطعی نشده است. درباره بازاریابی باشگاه حرف زدیم و اینکه در مصاحبه‌ها خیلی دقت کنیم، در پایان هم درباره بازیکنان صحبت شد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 2 دی 1394برچسب:برانکوایوانکویچ,پرسپولیسی ها,هواداران پرسپولیس, ] [ 10:23 ] [ کاظم ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10 صفحه بعد