نوراللهی: شانس نداشتم که توپم گل شود/ نشان دادیم حق‌مان قرار گرفتن در رده چهارم، پنجمی نیستنوراللهی،

نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما با پیروزی مقابل استقلال صدرنشین نشان دادیم که حقمان قرار گرفتن در رده‌های چهارم و یا پنجمی نیست.

 

احمد نوراللهی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم از هواداران هم تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و امیدوارم پس از تعطیلات لیگ هم این روند ادامه داشته باشد.

 

وی در مورد شوتش که به تیرک دروازه برخورد کرد، تأکید کرد: به هر حال شانس نداشتم و امیدوارم در بازی‌های آ‌ینده به گل برسم.

 

بازیکن پرسپولیس افزود: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی بود اما ما خیلی بهتر از آنها کار کردیم و نشان دادیم که حقمان قرار گرفتن در رتبه‌های چهارم و یا پنجمی جدول نیست با این پیروزی به صدر جدول نزدیک شدیم و امیدوارم در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم.

 

[ جمعه 11 دی 1394برچسب:, ] [ 1:16 ] [ کاظم ]
[ ]

بنگر: این نوع بازی مقابل صدر نشین لیگ نشان از قدرت پرسپولیس دارد / اگر منظور برهانی ما بودیم برایش م

س نیوز: مدافع پرسپولیس گفت: نوع بازی ما مقابل تیم صدر جدول نشان از قدرت پرسپولیس دارد.

 

محسن بنگر پس از تساوی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. دو ضربه هم به تیرک آنها زدیم. مقابل تیم صدر جدول این نوع بازی کردن نشان از قدرت تیم ما دارد. امیدوارم بازی‌های بعدی را هم ببریم و به آینده امیدوار باشیم. در نیم‌فصل هم باید تیم‌مان را تقویت کنیم و با بدنسازی به شرایط بهتری برسیم.

 

وی گفت: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. امیدوارم با یک باخت یا مساوی دلسرد نشوند و هر چه از دهانشان می‌آید نگویند.

 

مدافع پرسپولیس در مورد اظهارات آرش برهانی در فضای مجازی گفت: برهانی بچه بدی نبود و چیزی در دلش نیست. اگر منظورش تیم ما بوده برایش متأسف هستم اما فکر نمی‌کنم اینطور باشد.


ادامه مطلب
[ جمعه 11 دی 1394برچسب:, ] [ 1:12 ] [ کاظم ]
[ ]

طاهری: پرسپولیس باید قهرمان شود/ هوشمندانه مقابل استقلال خوزستان بازی کردیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید قهرمان شود چون بازیکنانف کادر فنی و هواداران زحمت زیادی می‌کشند.

 

طاهری پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بچه‌ها بسیار بازی خوب و هوشمندانه‌ای را انجام دادند در این زمینه کارشناسان بهتر می‌توانند نظر بدهند. ما دراین بازی چیزی از حریف ندیدیم به هواداران تبریک می‌گویم که با آمدن به ورزشگاه گرمی خاصی دادند و شاد شدند.

 

وی در خصوص رایگان اعلام شدن طبقه دوم و اینکه آیا فکر نمی‌کنید بلیت‌ها باید ارزان شود گفت: این مسئله به سازمان لیگ برمی‌گردد ما اقدامات خود را می‌کنیم که از جمله آنها بلیت فروشی است امیدوارم فصل آینده خودمان بگیریم و مدیریت خوبی داشته باشیم و با این کار یک اینکه هوادار بیاوریم و دوم چسبندگی آنها را به باشگاه بیشتر کنیم شاید مناسب نباشد که اسپانسر یا کسی را وادار کنیم که بیاید بلیت‌ها را بخرد. از همه تقاضای کمک داریم بخصوص هواداران.


ادامه مطلب
[ جمعه 11 دی 1394برچسب:پرسپولیس،هواداران پرسپولیس،برد, ] [ 1:1 ] [ کاظم ]
[ ]

باشگاه نفت تهران لیست فروش خود را اعلام کرد/ پیام صادقیان هم هست

پرسپولیس نیوز : باشگاه نفت تهران امروز لیست فروش خود را اعلام کرد و نام ۳ بازیکن در این لیست قرار گرفت.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، باشگاه نفت تهران لیست فروش بازیکنان تیم بزرگسال خود در نیم فصل لیگ پانزدهم را اعلام کرد که به شرح زیر است:

1- پیام صادقیان

2- علیرضا صبوری آزاد

3- ارشیا جباری

 

 هافبک تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد که این باشگاه به تعهدات مالی‌اش عمل نکرده و او نمی‌تواند با این وضعیت در این تیم بماند.

پیام صادقیان، در خصوص تصمیمی که برای جدایی از تیم نفت تهران گرفته، گفت: باشگاه نفت به تعهدات مالی‌اش عمل نکرده و با این وضعیت نمی‌توانم در این تیم بمانم. طبق قول و قرارهای گذشته باید تاکنون 200 میلیون تومان پول می‌گرفتم ولی این پول به من داده نشده است. باید این را هم بگویم که مبلغ قرارداد من زیاد نیست و  با تمامی آپشن‌هایی که در نظر گرفته شد، 550 میلیون تومان است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 دی 1394برچسب:پرسپولیس, ] [ 16:21 ] [ کاظم ]
[ ]

درخواست بنسون از مسئولان پرسپولیس/ دو تغییر احتمالی در ترکیب سرخپوشان

پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس با تغییراتی نسبت به دیدار قبل خود به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهد رفت. 

جری بنسون از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کرده بخشی از قراردادش را پرداخت کنند تا بتواند در تعطیلات راهی کشورش شود.

تمرینات پرسپولیس بعد از بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان به دلیل تعطیلات نیم فصل به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد بود و در این مقطع طبیعی است که بازیکنان و مربیان خارجی این تیم قصد داشته باشند راهی کشورهای خود شوند. در این بین شرایط مالی بنسون مساعد نیست و به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داده تا بخشی از حق‌وحقوقش را پرداخت کنند تا به همراه خانواده‌اش عازم هندوراس شود.

* ترکیب پرسپولیس برای بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان نسبت به بازی قبل با پدیده حداقل دو تغییر خواهد داشت. از تمرینات اخیر سرخپوشان پیداست که برانکو قصد دارد از لوکا ماریچ به جای رضا نورمحمدی استفاده کند و فرشاد احمدزاده نیز جایگزین میلاد کمندانی خواهد شد البته اگر در این فاصله تصمیم سرمربی پرسپولیس تغییر نکند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 دی 1394برچسب:پرسپولیس, ] [ 16:20 ] [ کاظم ]
[ ]

برانکو: طارمی برای آقای گلی باید خیلی تلاش کند/ فردا دربی در پیش داریم

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما و استقلال خوزستان شبیه به هم بازی می‌کنیم و فردا یک دربی پیش رو داریم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار داشت: فردا یک دربی داریم. 2 تیمی که بازی های شبیه به هم دارند، رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. پرسپولیس و استقلال خوزستان بهترین فرم خود را نشان داده‌اند. به حریف تبریک می گویم به خاطر نتایج فوق العاده‌ای که امسال کسب کرده است. آنها پدیده هستند.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان با ثبات بازی کرده است. به تیم و سرمربی این تیم تبریک می گویم زیرا نتایج درخشانی گرفته‌اند. نیازی نیست بگویم که بازی سختی پیش رو داریم. حریف تنها 5 گل دریافت کرده است و به همین خاطر صدر جدول را به خود اختصاص داده است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 دی 1394برچسب:پرسپولیس, ] [ 16:18 ] [ کاظم ]
[ ]

عاشوری: پرسپولیس با حفظ این نفرات فصل آینده شانس اول قهرمانی است

هافبک پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سازماندهی دفاعی و فاز تهاجمی بهتر شده اما هنوز تیم کاملی نیست. 

 محسن عاشوری در خصوص عملکرد پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس فصل را خوب شروع نکرد اما با این حال بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت. در همان مقطع گفتم این تیم در خط دفاع دچار مشکل است اما هر چه از لیگ گذشت پرسپولیس در سازماندهی دفاعی پیشرفت خیلی خوبی کرد؛ هر چند هنوز در این زمینه با ضعف‌‌هایی مواجه است.

وی ادامه داد: نبود یک هافبک بازی‌ساز نیز در هفته‌های ابتدایی در پرسپولیس احساس می‌شد اما با آمدن محسن مسلمان شرایط خیلی بهتر شد. با این حال معتقدم این تیم در خط هافبک همچنان می‌تواند با صلابت بیشتری بازی کند و با شناختی که از برانکو دارم قطعا او می‌تواند در ادامه لیگ تیمش را در شرایط بهتری روانه مسابقات کند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 دی 1394برچسب:پرسپولیس, ] [ 16:16 ] [ کاظم ]
[ ]

مربی بدنساز پرسپولیس به کرواسی رفت

پرسپولیس نیوز : مربی بدنساز و کروات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز راهی کشورش شد.

 مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس برای گذراندن دوران مرخصی خود صبح امروز تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد.

قرار است سایر مربیان کروات تیم پرسپولیس هم بعد از بازی با استقلال خوزستان و بامداد جمعه راهی کرواسی شوند تا تعطیلات سال نوی میلادی را در کشور خود سپری کنند.

[ دو شنبه 7 دی 1394برچسب:پرسولیسی ها,هواداران پرسپولیس,اسکوچیچ, ] [ 12:25 ] [ کاظم ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 10 صفحه بعد