برنامه کامل جام شهدا اعلام شد؛ پرسپولیس و سایپا در افتتاحیه

کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه کامل جام شهدا را اعلام کرد.

کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه کامل جام شهدا را به شرح زیر اعلام کرد:

 

جمعه 2 بهمن ماه

پرسپولیس- سایپا؛ افتتاحیه جام

شنبه 3 بهمن

ذوب آهن- صبای قم

روز پنجم بهمن ماه دیدار رده بندی و روز ششم بهمن ما دیدار نهایی جام شهدا برگزار می شود.

تمامی دیدارها در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد و ساعت برگزاری مسابقات نیز از سوی سازمان لیگ و پس از هماهنگی با صدا و سیما اعلام خواهد شد.


ادامه مطلب

کامیابی‌نیا: کروش و برانکو از یک جنــــس هستند /تغيير سيستم پرسپوليس لطف بزرگي در حق من بود

 مي‌خواهم يك بازيكن باثبات باشم. يكي مثل جواد نكونام يا كريم باقري. آنها حرفه‌اي زندگي كردند و نكونام ۸ سال در سطح اول اروپا در لاليگا توپ زد و اين كار آساني نيست. او و كريم باقري الگوهاي مناسبي براي من هستند.

جاه‌طلب و بلندپرواز، کمال‌گرا... مثل کمال کامیابی‌نیا... همان کودک چشم‌زاغ محله‌های جنوب‌شهر تهران. همان پسرکی که هفته‌ها برای خرید یک تی‌شرت «پرسپولیس» که روی سینه‌اش تبلیغ «AIWA»، التماس عزیزترین کسی که در زندگی داشت را کرد تا پول خریدش را به او داد تا از شنبه‌بازار زمین‌خاکی‌های محله یافت‌آباد آن را برای خودش تهیه کند. لباسي كه حتي شب‌ها با آن مي‌خوابيد و در مدرسه و كوچه از تنش بيرون نمي‌آورد تا از حس خوبي كه پوشيدن آن لباس به پسرك ۱۱ ساله مي‌داد، سيراب شود كه البته سيراب هم نشد تا سرانجام در تابستان ۱۳۹۴ نه تنها پولي براي تهيه لباس پرسپوليس نداد بلكه با نام و شماره خودش آن را تقديمش كردند كه از روز اول فصل به عنوان يار فيكس اين تيم همان جايي بايستد كه روزي كريم باقري مي‌ايستاد و آنجا هنرنمايي مي‌كرد.


ادامه مطلب

یک ایرانی و یک اروپایی گزینه‌های نهایی پرسپولیس/یک خارجی از لیست خارج می‌شود

 مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک دروازه‌بان ایرانی و یک دروازه‌بان اروپایی هستند و مذاکراتی هم در این زمینه داشته‌اند.

بحث انتخاب دروازه‌بان برای تیم فوتبال پرسپولیس معادله مجهولی است که هنوز حل نشده است. در این بین مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا هر چه زودتر بتوانند گزینه مورد نظر را انتخاب کرده تا حفاظت از قفس توری تیم‌شان را به وی بسپارند.

در این میان اما سرخ‌پوشان با مشکلات متعددی روبه‌رو بوده و هستند. چرا که بعد از اتفاقاتی که برای سوشا مکانی رخ داد و جدایی ایمان صادقی از پرسپولیس این تیم عملا نیاز به دو دروازه‌بان دارد که در این بین مذاکرات با گزینه‌های مختلفی صورت گرفت که البته هنوز به قطعیت نرسیده است.


ادامه مطلب

خمارلو: تا ۲ روز آینده به گزینه نهایی برای جذب دروازه‌بان خواهیم رسید / دنبال جذب دروازه‌بان‌های درج

 مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: نام بردن از دروازه‌بان‌های درجه چندم برای پیوستن به پرسپولیس تبلیغی برای این نفرات است.

پندار خمارلو در خصوص نام دروازه‌بان‌هایی که برای پیوستن به پرسپولیس مطرح می‌شود، اظهار داشت: در روز‌های اخیر واسطه‌های زیادی فیلم مربوط به درواز‌ه‌بان‌های مدنظر خود را تحویل باشگاه داده‌اند که خیلی از این فیلم‌ها از سوی نگهبان باشگاه در اختیار علی‌اکبر طاهری هم قرار نگرفته است، اما متأسفانه می‌بینیم نام این دروازه‌بان‌ها در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود.

وی افزود: نام بردن از این دروازه‌بان‌ها در رسانه‌ها در حالی که حتی فیلم آنها به دست سرپرست باشگاه نرسیده است، جز تبلیغ و بازارگرمی برای دروازه‌بان‌های مذکور نتیجه دیگری ندارد.


ادامه مطلب

سوشا مکانی در تمرین پرسپولیس حاضر شد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از آزادی از زندان امروز در تمرین سرخ‌پوشان حاضر شد.

 سوشا مکانی پس از اینکه روز گذشته از زندان به قید وثیقه ازاد شد امروز در تمرین سرخ‌پوشان حاضر شد.

او با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و مورد استقبال گرم هم بازیان خود قرار گرفت.

پرسپولیس در یک صورت به سراغ حقیقی می‌رود/ برانکو دروازه‌بان ایرانی را به گزینه‌های آسیایی ترجیح داد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترجیح می‌دهد حراست از دروازه تیمش را به یک سنگربان ایرانی بسپارد تا یک گلر آسیایی.

 مسئولان باشگاه پرسپولیس در جلسه اخیر خود با برانکو ایوانکوویچ چند دروازه‌بان آسیایی را به وی معرفی کردند، اما او هیچ‌کدام از آنها را تأیید نکرد.

دروازه‌بان‌های معرفی شده به برانکو بیشتر از کشورهای ازبکستان، لبنان و استرالیا بودند، اما این مربی به مسئولان باشگاه پرسپولیس تأکید کرد ترجیح می‌دهد دروازه‌بان اول تیمش اروپایی باشد و یک دروازه‌بان ایرانی در کنار او به عنوان دروازه‌بان دوم کار کند. به اعتقاد برانکو، دروازه‌بان‌های ایرانی به مراتب بهتر از دروازه‌بان‌های از کشورهای مذکور هستند.

سوشا مکانی آزاد شد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس دور از چشم رسانه‌ها از زندان اوین آزاد شد.

سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی قبل با قرار وثیقه از زندان اوین آزاد شد.

این دروازه‌بان به علت بازداشت موقت در زندان به سر می‌برد اما با اعتراضی که به این بازداشت وارد شد و با موافقت دادگاه، قرار بازداشت به قرار وثیقه تبدیل شد و دروازه‌بان پرسپولیس با وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان اوین آزاد شد.

دروازه‌بان پرسپولیس دور از چشم رسانه‌ها و از در دیگری به صورت پنهانی از زندان خارج شد.

گفتنی است تحقیقات در خصوص دروازه‌بان پرسپولیس ادامه دارد.

بنگر: از آن ها اسم ببرم به دردسر می افتند/یک جوان تیم ما استقلالی بود

مدافع تیم پرسپولیس گفت:حرف مفت عربستانی ها جواب ندارد.

محسن بنگر اخیرا گفته بود در استقلال بازیکنی حضور دارد که قبلا پرسپولیسی بوده و همینطور در پرسپولیس هم بازیکنی حضور دارد که قدیم طرفدار تیم استقلال بوده است.

او که خود از طرفداران تیم پرسپولیس در دوره نوجوانی بوده ، به نکاتی جالبی اشاره کرد.

 

* شهر را به هم ریختی.خیلی ها دوست دارند بدانند منظور تو کدام بازیکنان هستند. برای هواداران دو تیم دانستن اسم آنها بسیار جذاب است. 


ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد